Szanowni klienci!
Przygotowaliśmy dla Państwa internetowy system zgłaszania reklamacji. System ten pozwala na szybkie wpisanie danych dotyczących reklamowanego towaru, sprawdzenie ich poprawności, a następnie na śledzenie procesu rozpatrywania zgłoszenia.
Aby wysłać zgłoszenie, należy zalogować się w naszym serwisie, otworzyć panel klienta, w polu „Reklamacje” kliknąć link „więcej”, i po kliknięciu linka „nowa reklamacja” wypełnić formularz. Do prawidłowego zgłoszenia wymagana jest znajomość numeru faktury oraz kodu reklamowanego towaru. Dane te muszą być zgodne z dokumentami wydanym przez Robot-Serwis wraz z towarem.
Po udanym zgłoszeniu użytkownik otrzyma dane wymagane do wysyłki reklamowanego towaru. Jest to nasz adres oraz numer zgłoszenia – numer ten jest niezbędny do prawidłowego przyjęcia przesyłki przez Dział Reklamacji. W panelu dostępny jest również link do gotowej etykiety z adresem i numerem zgłoszenia. Wystarczy otworzyć tę etykietę, wydrukować ją i umieścić na przesyłce. W przypadku wysyłki większej liczby pozycji, wystarczy na przesyłce umieścić etykietę z jednego zgłoszenia, natomiast każdy z reklamowanych towarów w paczce powinien mieć dołączony numer zgłoszenia odpowiedni dla danego przedmiotu.
Postępowanie w opisywany sposób pozwoli na usprawnienie procesu obsługi reklamacji, co ułatwi pracę zarówno naszemu Działowi Reklamacji, jak i Państwu. Zachęcamy do korzystania z nowych możliwości. Prosimy również o zgłaszanie wszelkich uwag dotyczących pracy tego systemu.
Zespół Robot-Serwis